Aeg enesele – taevalik vannikogemus

Millal sa viimati nautisid vanniskäiku, ega teinud seda kiirustades? Vanniskäimine on ideaalne viis päeva lõpetamiseks; sa saad aega oma mõtete jaoks ning viskad õlgadelt maha argimured, ja seda kõike mõnusalt kodus olles. Järgnevalt annan Teile mõned nipid kuidas vanniskäimist nauditavamaks muuta.

Eemalda kõik segajad (mehed/naised, lapsed, lemmikloomad, välismüra). Lepi kokku oma mehe/naisega, et tema vaataks lapsi ja lemmikloomi senikaua kui sa vannis oled. Vanniskäik pole kindlasti nauditav kui telekas üürgab kõrvaltoas või lapsed su vanniümber üksteist taga ajavad.

Vali õige vee temperatuur. Ideaalne vannivee temperatuur on oluline heaks vannielamuseks. Kuum vannivesi aitab lõdvestuda, näiteks vesi temperatuuriga 39 kraadi leevendab väsimust, stimuleerib vereringlust ning vähendab lihasvalu. Ole loomulikult ettevaatlik, ja kontrolli vett enne kui vanni lähed. Kuuma taluvus on igal inimesel erinev ning temperatuurid üle 39 võivad põhjustada pulsi kiirenemist ning isegi kerget naha põletust.

Vannivesi temperatuurivahemikus 35 – 38 kraadi pakub enim lõdvestust lihastele ning samal ajal on ka väga sobilik pesemiseks.

Mõned eelistavad aga käia vannis temperatuuridel 25 – 30 kraadi. Sellise temperatuuriga vesi on eelkõige ergastav ja värskendav ning sobib pigem hommikuseks äratuseks.

Vali sobivad lõhnad. Alguseks olgu kohe öeldud, et iga lõhn mõjub sulle erinevalt. Teatud lõhnad on mõeldud meelte ergastamiseks ning sobivad kasutamiseks hommikuti, kui sa vajad pigem äratavat efekti, nendeks lõhnadeks on näiteks sidrun või piparmünt. Lavendel ja kummel on samas hea valik just enne magama minemist lõõgastuseks. Vannitoa lõhnastamiseks saad kasutada eeterlikke õlisid aroomilampidesse, küünaldesse või otse vanni. Eeterlikke õlisid sisaldavad ka vannisoolad, vannipiimad, vannivahud.

Hoolitse vannis oma naha eest. Vannisoolad, vannipiimad, vannivahud toidavad ning hooldavad samal ajal sinu nahka kui sina vannis mõnuled ja meeldivaid aroome naudid.

Loo meeleolu muusikaga. Kasuta oma lemmikmuusikat, sest muusikal on täheldatud mõju:
*tõstab tuju
*maandab stressi
*alandab vererõhku
*parandab immuunsust


Pööra tähelepanu valgusele. Mida vähem eredat valgust seda parem. Lülita tuled välja ning kasuta küünlaid, et luua mahe valgus. Kui sa kasutad vannis lõhnu, siis küünalde lõhnad võiksid kattuda vannis kasutatavate lõhnadega.

Tee voodi enne vanniminekut valmis. Lõõgastus, mis on peale vanniskäiku saavutatud ei peaks tipnema voodipesu otsimisega kapist või lastetoast, kus sinu armsamad on päeval maja ehitanud. Korralik ettevalmistus on hea vanniskäigu võti.

Mõnusaid vannielamusi!

Mõnus vanniskäik vannipiimaga

Liitu meie uudiskirjaga ja ole kursis uute toodetega ja heade pakkumistega.